Monday, April 12, 2010

Personality Test?


Alhamdulillah. Segala puji bagi Allah.

Selesai sudah semua assignment under life and living process untuk sem 1 nih. No more assignment dah utk subjek nih. Hanya Allah yang tahu betapa kami bertungkus lumus untuk semua ni. Ya Allah..engkau yang Maha Mengetahui..sangat penat..sangat stress..sampai ke harini terasa lagi sisa kepenatan tuh. Ya Allah..berilah hikmah semua ini. Berikanlah kami yang terbaik..berkatilah semua ini..sekarang mood ku nak balik rumah..nak tenangkan fikiran..tak nak dah fikir semua benda nih..kadang2 aku terasagak yang budak2 Science ni sangat tabah. Boleh terima apa je task yg lecturer bagi. Tak banyak soal.Buat yang terbaik.Walaupun kdg2 kami ni terpaksa gak mengata belakang2. Kadang2 mengeluh. sebab penat. jeles kat course yang relax2 goyang kaki mcm x de keje tuh.Tapi camna2 pun,,insyaAllah ada hikmah semua ni. Thanks to partner aku@ roomateku untuk semua assignment science nih. Dalam tempoh 4 bulan ni kami bersama , bukan senang sebenarnya. Toleransi tu sangat2 penting bila ada partner nih. Tak boleh dok syok sendiri wat kerja n kena cooperate sangat2. Baru lah hasil kerja tu memuaskan.InsyaAllah.

*******************

Tadi ada personality test lagi...dan aku pun dah jangka apa karakter aku..kawan2 lak dah agak diri aku macam mana.Hehe. Diorang ni mcm tau2 je..sebenarnya itulah aku.x suka orang yang kelam kabut n emosional. Paling benci orang hot tempered n over sensitive .Huhu.Tok leh ar dengan orang macam tu. Mungkin jiwaku lembut kot. Risau gak..huu..tapi camna2 pun,,aku ialah aku. masih diri sendiri yang dalam usaha memperbaiki supaya m'jadi lebih baik.



Template by:
Free Blog Templates