Wednesday, May 26, 2010

Angka giliran pon masalah ka.

Salam.

Budak mentos kembali mencoret suatu kisah.Kisah sang kancil dengan kura-kura.Eh..sila Jap..bukan2..kisah aku di hari terakhir peperiksaan.Alhamdulillah.Semoga apa yang dicurahkan dapat diterima dengan baik.Usaha dah.Doa pun dah. Jadi,bertawakkal ialah jalan yang terakhir.Betul atau tak apa yg dijawab tadi dan sebelum2nya, belakang kira ya!hehe( prinsip sendiri.entah boleh pakai atau tak). dah cuba yang terbaik.

Ok berbalik kepada kisahku di hari terakhir peperiksaan. Gembira?Sedih?Kecewa?(pilih la nak yang mana).Yang pastinya hatiku benar2 teruji.Sebab apa ya? Sebab ANGKA GILIRAN.Angka giliranku yang menjadi rebutan tu lah.Hehe. Kadang2 tak faham gak,angka giliran pun nak rebut2 jugak ke.Aiyak!Mungkin dia tak berniat kot nak amik angka giliran aku. tapi pleaselah MAKE urself CLEAR with THE angka giliran, the very2 important things for examination. Mujurlah aku mengambil langkah inisiatif tulis NOMBOR KAD PENGENALAN kat atas angka giliran tu.Ohh..mencari pekerjaan. Kepada siapa yang terlibat dalam kes ni ( orang yg duduk seat belakang aku masa exam), pengajaran utkmu. Kalau lepas ni ANGAU lagi tak tahulah nak cakap pe.Haishh..

Nyway, masalah tu dah di settlekan.BUT aku still lagi rasa bermasalah sebab the whole exam he puts on my angka giliran,adoii..

Template by:
Free Blog Templates