Wednesday, April 7, 2010

Conteng lagi..


Nak conteng jap. Hari ni.Secret of the secretku dah terbongkar.Cehh. Gaya mcm secret gile.Yang pastinya ada sorang je yg taw. Bahaya kalau ramai yg taw. Nanti heboh susah lak. Tak nama secret dah.Hoho.n i still keep da secret 4 myself. At least jiwaku terasa lega sikit.
Walaupun hatiku bergelora semalam.Huh.sedih kot.Tak pe lah.De hikmah kot.

Esok? ada 3 presentation to be done. Perghh..x pernah2 3 sekaligus esok. Sebenarnya dah x kesah pun dgn sume nih. Sebab?Dah x larat nk simpan slide2 tuh. Pastu x yah nak fikir2 lebih2. kat fb pun aku wat status cam sibuk.saja je tuh.Tpai memang sibuk betul pun.haha.

Mesti org kata aku workaholic kn?*betol ka ejaan nih?

Ohhh..tidak!!..aku bukan camtu sebenarnya. Keadaan yang memaksaku jadi workaholic. Dan aku pasti budak2 science semua skrg tengah pulun habis. Tak nak lah mengeluh.Bukan dapat apa pun kan. Think positive. Buat kerja seikhlas yg boleh. InsyaAllah Allah akan tolong.

Roomateku pulak hari ni seharian duk cafe untuk discussion. Semalam aku, harini dy. Boleh dikatakan kitorang ni asyik jumpa dari pagi sampai malam. Ohh..masa tido je kot x jumpa classmate..haha.tu lah rutinnya. But da important thing sbnrnya hepi kan diri wat keje. Yeah.sume busy.X de sape pun yang x busy. So manage time elok2. Buat habis baik.=)))

Daa~nak study ckit pasal presntation sok. kalau kena soal macam2 hrp2 la leh jawab. Harap2 tak de lah soalan yang mengkakukan diri aku kat depan tu. insyaAllah.

Template by:
Free Blog Templates