Sunday, May 2, 2010

a bunch of assignment.



Tadi aku baru hantar assignment pkk untuk kali kedua.Perghh..dah la dalam masa 4 hari sahaja aku buat. Yang pastinya aku cuba tak merungut langsung sebab i knew where r the weakness of the first assignment. Kalau lah aku ni jenis yang cepat give up dah lama aku redha je dengan markah asal tu.Huk3.but alhamdulillah I got the second chance walaupun dalam hati ni agaklah perit bagai duri mencucuk.Tambah lak tengok orang lain relax2.Bayangkanalh witin the eekend ada 2 kerja aku kena wat.Double beb! huhu.Tapi camna2 pun sempat lagi pergi ber NANDOS dengan classmate kat Gurney Plaza.Jamuan kelas!=))

Aku ingat lagi hari tu,pagi2 lagi kitorang dah kena lecture.Bukan lecture seperti yang selalu dilecturekan ttg topik perkembangan kanank2 ataupun falsafah pendidikan,tapi lecture tentang attitude.Hmm..pagi yang agak menggembirakan tapi full of suspens bertukar menjadi kaku dan hambar..semua wajah bertukar menjadi ketat seperti cuka. Yang banyak cakap menjadi diam seribu bahasa.yang diam menjadi bertambah senyap. Semua gara-gara assignment PKK yang dah lama dihantar. PKK tu perkembangan kanak2 atau Child Development.

Sehingga hari ni baru aku terasa seolah-olah assignment x putus2 sehinggalah exam yang lagi lebih kurang dua minngu.Ohh..betapa tragisnya..apabila esaimen bersambung dengan exam yang dah x lama lgi nih..diikuti drama Dr Pav yg sentiasa menginginkan perfect..this’s not for fun~his trademark..Lecture daripada miss lau sebenarnya sedikit sebanayk menyedarkanku..GIVE THE BEST 4 UR ASSIGNMNET,UR MARKS WILL BE UP!Ohh..mungkin subjek major kitorang yang menyebabkan subjek2 minor ni x sempat nak bagi komitmen sepenuhnya.Hopefully,next sem aku leh manage time wisely and better.Biasalah ni baru sem 1 dah penuh dengan macam2, bayangkanlah sem 2 nanti..huhu..yeah..yang paling penting TIME MANAGEMENT

p/s: "major awak kat sains..so..."dlm hati takkan subjek minor nk abai..huhu

Template by:
Free Blog Templates