Saturday, April 17, 2010

Moist Cake Addict!






Sebenarnya, sejak beberapa minggu nih, banyak benor benda yang mencuri masuk dalam kotak fikiranku nih. Satu demi satu. kadang2 sesuatu tu kita x pernah pun menduga terjadi. kadang2 orang hepi jadi sedih. orang sedih jadi hepi. Itulah namanya colourful of lifes. Life with ups and down. setiap maslaah mematangkan kita sbenarnya walaupun aku sendiri terasa diri ni x begitu matang dalam segala hal.Ish3..

Pernah gak tanya kawan2, aku ni matured ke? Diorang kata aku matured. banyak kali gak tanya diorang sebab seyesly, terasa diri ni sangat lah x matured. hohoho.Bukan pe. Aku sendiri pun x rasa diri ni matang. Tapi bila pikir2 balik, siapalah kita nak menilai diri sendiri. Orang kat sekeliling kita sebenarnya yang tahu samaada kita ni matang atau x.Wallahualam. Hee..mungkin matang dalam certain hal kot. Hal apa ya?Hmmm..

---------------------------------


Ohh..sedapnya moist cake...tambah2 bila lalu depan secret recipe tuh. Rasa macam nak meleleh je air liur tengok orang makan kek. Sambil2 tu usha2 sikit orang yg tgh makan cake yang kadang2 x habis pun diorang telan. Ish3. Baik bagi aku je kek tuh. Membazir tul. Haha..nak kata betapa aku sangat addict dengan choc. moist cake nih.


Mungkin semenjak aku ngan mas berjaya buat brownies cake hari tu , semangat berkobar-kobar lak nak buat lagi. Tak payah dah pi secret recipe.. So harini, aku pun cuba sekali lagi. kalau hari tu brownies cake, kali ni choc moist cake. Buat dengan coach iaitu ibu. Sekarang tengah kukus. Lagi lebih kurang setengah jam kot masak. Hopefully berjaya dan sedap. hee..ingat harini nak wat special sikit bubuh topping sekali. InsyaAllah kalau sempat. kalau x sempat, jadi kek botak je lah.hee...

Template by:
Free Blog Templates