Friday, April 23, 2010

ketupat.


Alhamdulillah.

Usrah dapat gak buat semalam. macam biasa lah dengan naqibah kami, kak Tiyah yang sangat sporting n best giler3! tak dapat aku bayangkan bila dy x de nanti.huhu.sedih glerr..next year kot tahun akhir kak tiyah kat i4p nih. Siapalah pengganti dy nnti kan?hmm..usrah menjadi lebih gimik bila kak tikah, Aiman n Fairuz ada. yang pastinya usrah kami bukan setakat grab the knowledge yang kitorang tak taw but lebih kepada peringatan kat diri yang sering alpa ni. yang lagi best srah kami x skema. havoc aja! Tu yang best..

Malam tu, Aiman jadi emcee. K.tikah presenter. Entah macammana aku sampai agak lewat.Huh.semua gara2 esaimen yang patut disiapkan sblm kul 4.30 ptg semalam. Aku tertidur waktu maghrib tuh padahal usrah lepas maghrib. Tapi caman2 pun diorang tetap tunggu aku yang terlewat neh.heee..sory beb..aku siap bawa laptop. Asal semangat sangat ek?hee..sebab nk tunjuk satu video nih.Entahla bagi aku..x best lak kalau x kongsi dengan orang lain vid tuh. So aku pun tunjuklah. Seriously sangat terkesan walaupun duration vid tu agak pendek.Huk3..insaf2.

Habis usrah lak dalam pukul 11 mlm, macam biasa lah k.tikah n aiman lepak bilikku. Hmm..disebabakan kelaparan yang teramat, kami pun plan nak goreng telur. goreng camna ek?mana de kuali? Aku pun keluarkanlah sandwich maker. Goreng telur dalam tuh.hee..boleh dikatakan bilik kami jadi stok bahan mentah. masa tengah2 makan tuh, biasalah kitorang ni x reti nak berhenti bercakap. Bila bercakap mesti terkeluar KETUPAT.Adoii..Syaitan ni biasalah asyik dok menghasut je.Ya Allah..ampunkanlah..

Pastu aku pun terfikir. Apa kata kita buat sistem merit-demerit. Setiap orang ada 10 point dalam masa seminggu. Sapa buat KETUPAT sekali kena demerit dariapda 10 jadi 9 dan seterusnya. Lepas tu, sapa yang dapat tegur org lain yang buat KETUPAT, tambah satu point jadi 11. Camtu lah lebih kurang..Biasalah kita ni manusia manusia x lari dari sebarang kesilapan.So hopefully rancangan ni berjaya among kitorang bertiga dulu. Nanti kalo sape2 berminat leh join. Free of charge!!=))


Template by:
Free Blog Templates